Soustředění a oddílové akce jsou vypsané v kalendáři zde.

O prázdninách se pravidelné tréninky nebudou konat. Konají se pouze oddílová soustředění.

Individuální tréninky:

PŘÍPRAVKA -  pravidelný denní pohyb formou: sportovní hry, výlety a túry, horské kolo (min. 10 km), běh, pravidelné protahování a posilování nezanedbávejte…
PŘEDŽACTVO - 3 km běh, 2x posilovací blok na 20 min. CORE, sportovní hry, horské kolo - 2x 15-20 km, horská túra apod.
ŽACTVO - běh - 5 km střední tempo (cca 30-35 min.),  2x posilovací blok na 30 min. CORE, inline - volná jízda (min. 60 min.), horské kolo - 2-3x min. 20 km, denně se protahujte…

O prázdninách budeme závodit formou individuálních závodů (výsledky nebudou vyhlašované, protože jsou neporovnatelné)

ZÁVOD 2 (probíhá od 12.7. do soustředění Homole - do 24.7.)

přípravka - horské kolo - uvést kolik jste ujeli a za jaký čas a v jakém místě to bylo  - pošlete do skupiny.

předžáci horské kolo - uvést kolik jste ujeli a za jaký čas a v jakém místě to bylo  - pošlete do skupiny.

žáci horské kolo - uvést kolik jste ujeli a za jaký čas a v jakém místě to bylo  - pošlete do skupiny.